A Continental hypersport gumikat szállít az új BMW M 1000 XR-hez


  • A világ egyik legerősebb sorozatgyártású crossover kerékpárja a ContiRaceAttack 2 Streeten gurul
  • Első együttműködés a Continental és a BMW Motorrad között a tekintélyes M modellek terén
  • Az innovatív gumiabroncs-technológiák a pályára hozzák a hosszú távú sportmotorokban rejlő lehetőségeket

A legerősebb Continental hypersport abroncs a világ egyik legkönnyebb és legdinamikusabb sorozatgyártású crossover kerékpárjához:
Az új BMW M 1000 XR 201 lóerős gép a ContiRaceAttack 2 Street gumikon fog futni. Az OEM-jóváhagyás a két márka első együttműködése a BMW Motorrad M modellek között a hypersport gumiabroncsok szegmensében, és lehetővé teszi a nagy teljesítményű motorok számára a világ két vezető prémium gyártójának szakértelmét összevonni.

Abroncsok széleskörű felhasználási lehetőséggel az országutaktól a versenypályákig átfogják a palettát.

A ContiRaceAttack 2 Street-et olyan motorosok számára fejlesztették ki, akik szeretnék ötvözni a pályanapokat és a közúti élményeket.
Éppen ezért a ContiRaceAttack 2 Street egyformán lenyűgöző a kanyarok szűk labirintusában, precíz kezelhetőségével, kiszámíthatóságával a maximális dőlésszögeknél és rendíthetetlen menetstabilitásával a 275 km/h (170 m/h) feletti végsebességig.
Ezek a tulajdonságok ideálisak az új BMW M 1000 XR-hez, egy csúcskategóriás crossover motorhoz, amely a legmagasabb igényeket is kielégíti. A BMW Motorrad portfóliójában a harmadik M modell a dinamikus országúti szörfözéstől a versenypályán való alkalmi kirándulásokig terjed. Robin Dreisewerd, a Continental EMEA motorkerékpár-abroncsainak kulcsfontosságú menedzsere így nyilatkozott:
A ContiRaceAttack 2 Street és a BMW M 1000 XR esetében a prémium a prémiummal párosul. A motorkerékpár karakterével lépést tartva a gumiabroncs középpontban marad Ezen kívül mindennapi minőséget kínál – valódi hozzáadott értéket még a rendkívül teljesítményorientált motorosok számára is.”

Technológiai tűzijáték a maximális teljesítmény érdekében.

A ContiRaceAttack 2 Street csúcspontjai a BlackChili Compound és az innovatív vázszerkezet. Az úttörő Continental technológiák a BMW M 1000 XR-ben rejlő óriási lehetőségeket hozzák az utakra.

  • A MultiGrip a tapadási szintek homogén fokozatait jelenti egyetlen keverékkel. Ezt az abroncs különböző hőmérsékleteken történő kikeményítése teszi lehetővé a gyártási folyamat során. A BMW M 1000 XR ezért nem tapasztal zavaró átmeneteket a különböző keverékek között, amikor a futófelület központi területéről a szélére vált. A ContiRaceAttack 2 Street így ötvözi a tökéletes tapadást nagy futásteljesítménnyel és maximális visszajelzéssel.
  • A szövetváz innovatív GripLimitFeedback technológiája növeli a biztonságot extrém dőlésszögeknél, mert pontos visszajelzést ad az abroncsnak az úttal való kapcsolatáról. A BMW M 1000 XR-en motorozók így magasabb szintű irányítást és nagyobb magabiztosságot élveznek a határon motorozva is.
  • A 0°-os ZeroDegree acélszíj-konstrukció az első és hátsó abroncsok vázán a menetirányban elhelyezett övpozícióval kiemelkedő stabilitást garantál nagy sebességnél valamint alacsony visszarúgási hajlamot.
  • A maximális dőlésszög-teljesítményt a futófelület mintázata is biztosítja, amely alacsony negatív arányt és maximális csúszós arányt biztosít a gumiabroncs szélén.

Több tapadás, hatékonyság és futásteljesítmény a Continental BlackChili Compoundnak köszönhetően

A BlackChili Compound a Continental exkluzív futófelületi keveréke, amely a polimer- és nyersanyagkutatás legújabb eredményein alapul. Az abroncsmérnökök a nyers gumit szintetikus gumival kombinálják, hogy nanométeres koromrészecskékkel kevert, nagy teljesítményű keveréket hozzanak létre. A felület és a forma tulajdonságai az abroncs optimális használatához igazíthatók.

Közútra és versenypályára

Az új BMW M 1000 XR első abroncsa 120/70-es, míg a hátsó keréken 200/55-ös abroncs van felszerelve – mind a standard 17 colos kovácsolt alumínium keréktárcsákkal, mind az opcionális M karbon keréktárcsákkal kombinálva.
A ContiRaceAttack 2 Street a hátsó kerékre három további abroncsszélességben érhető el: 180/55, 190/50 és 190/55.
Országúton szabályos légnyomással, versenypályán csökkentett légnyomással vezethető. A gumiabroncs-melegítő használata is lehetséges, de nem kötelező. A még gyorsabb versenypályás körök érdekében a ContiRaceAttack 2 Street kombinálható a ContiRaceAttack 2 soft/medium-al.

Ahogy a BMW Motorrad az M 1000 XR fejlesztésébe fektette be kollektív teljesítménybeli know-how-ját, mi a Continentalnál a sportos motorozás iránti kiterjedt szakértelmünket és szenvedélyünket alkalmaztuk a ContiRaceAttack 2 Street fejlesztésében. Az innovatív eszközök széles választékával, a műszaki megoldások a maximális teljesítmény érdekében az országutaktól a versenypályákig, a hypersport abroncsok és a crossover motorok tökéletesen kiegészítik egymást. Ez a kombináció még a legigényesebb vásárlókat is inspirálhatja” – mondja Malte-Lauritz Bigge, a Continental motorkerékpár gumiabroncsainak vezető tesztelője.

További érdekes híreket, cikkeket itt találsz (klikk a képre):

Eladó motorok

Videó szerkesztés