Média

Ismét ugrunk vissza az időben! 2003 októberében csörgött a telefonom, és Niedermayer Antal volt a vonal másik végén (a SuperBike Magazin tulajdonosa) !

Tónival előtte igazándiból csak párszor, futólag találkoztam itt-ott. Mivel a kaposvári rendezvényeinket rendszeresen hirdettük náluk (Kevin 2001-es első fellépését Lővey Ádám – SBK szerkesztő – sem hagyta ki), valamint Mókus és Kevin miatt is volt kapcsolat, így nem voltam ismeretlen számukra. Én pedig megvoltam illetődve, hogy az SBK tulaja felhív engem! 🙂 A kérdés pedig az volt, hogy nem akarnék-e náluk dolgozni!!!!! …hirtelen köpni-nyelni nem tudtam, valamit makogtam, hogy jövő héten úgyis megyek Pestre, ha akkor jó, beugranék hozzájuk! Persze, hogy semmi dolgom nem volt Pesten, de egy állásajánlatot kapni az SBK-tól, azért sokkoló volt akkor, na! 🙂 Nos, így lettem SBK üzletkötő, először Nyugat-Magyarország, majd az egész ország területén, kivéve Budapestet. Pest túl „zsíros” volt, arra ott volt a régi ember! 🙂

Idővel a kiadó promócióját is bevállaltam, kialakítottam egy közös megjelenési arculatot a két magazinnak (SBK – MotomiX).

Itt kezdődött, hogy kezdtem belelátni egy motoros szerkesztőség belső működésébe. Idővel elkezdtem rágni Tóni fülét, hogy ilyen streetfighteres cikkeket is kellene betenni az újságba, én meg is tudnám írni az anyagokat. Ezt Tóni általában kikerülte azzal, hogy ez a SuperBike. Aztán egyszer csak hívatott az irodába, mondta, hogy eljött az én időm, indul egy új magazin, amiben nekem is szerepet szán, ott kiélhetem az extrém motoros hajlamaimat! 🙂 Ez lett a MotomiX Magazin!

2006-ban már MotomiX szerkesztői szemmel néztem a Man TT-t

Visszagondolva úgy érzem, hogy kicsit nekem is szerepem van a MotomiX létrejöttében, hiszen annyiszor zaklattam Tónit a stuntos hülyeségeimmel, hogy lehet komolyabban elgondolkodott egy olyan újságon, amibe beleférnek az SBK-n kívüli témák is (ekkor tudtam Angyal Zolinak is szerezni a kiadótól a vadiúj CBR600RR-t!). Így lett két munkahelyem egyszerre (SBK üzletkötő, MotomiX szerkesztő, sőt pár hónapig élt egy MMU nevű motoros hírújság is, ahol szintén volt egy rovatom).

2004 München, Intermot:
munkahelyi ártalom – bandázás a sajtó részére fenntartott részlegben

Kb. 1 évig ment ez a kettősség, de idővel a kiadónál több átalakulás zajlott, így nekem maradt a szerkesztői beosztásom. Mondjuk annyira nem bántam, mert a MotomiX, a rendezvényszervezés, és Angyal Zoli felfutóban levő karrierjének intézése mellett az üzletkötés már nem vonzott annyira 🙂 A MotomiX 2004 augusztusban jelent meg először, 2009 januárban pedig utoljára, de az utolsó hónapokban már érezni lehetett a gondokat. Ekkor gyűrűzött be a válság Magyarországra is, ami szintén közrejátszott az egyéb dolgok mellett a magazin megszűnésében. Eddigre a kiadó már 5 újságot működtetett! Egy foci-, egy kosárlabda-, és a Penthouse magazin tartozott még ekkorra a kiadóhoz, de szép sorban mind megszűntek. Végül nem volt kérdés, hogy a motoros lapok közül az SBK vagy a MotomiX szűnjön meg.

Budapest Motorkiállítás – 2008

Ez a 2009 nekem nem jött be, minden behányt abban az évben! Utolsó rendezvényszervezés, megszűnő menedzserkedés, befejeződő szerkesztői munka. Mondjuk mindnek megvolt az oka, de azok nem a MotoRage indulásához köthetőek …..vagyis de, mert, ha ezek nem lettek volna befejezve, akkor nem indul el a MotoRage Magazin.

Meghalt a király, éljen a király! …. és akkor elérkeztünk az utolsó felvonáshoz!

…a folytatáshoz klikk a MotoRage Magazin-ra:

Eladó motorok

Videó szerkesztés