Magamról:

Sziasztok!

Amrein László vagyok, a MotoRage Magazin tulajdonosa. Egészen kicsi voltam, amikor megszülettem…… aztán elkezdtem motorozni … 🙂 🙂 ….na jó, vegyük komolyra!

Én kicsit későn (21 évesen) kezdtem el motorozni, és egyből egy “nagymotorral” (1988-ban vettem egy 250-es ETZ-t), így nekem kimaradt a Komár, Verhovina, Simson korszak, habár a kismotoros jogsit már 1981. decemberében megszereztem.

Szóval, a motorozás elég későn jött (talán az anyagiak, vagy a késztetés hiánya miatt), így sokáig a zene, a koncertek voltak az érdeklődésem középpontjában…..egészen a katonaságtól való leszerelésemig, ugyanis ott Horváth Józsi barátom (továbbiakban Jocek 🙂 ) „megfertőzött”! Az a Horváth Józsi, akivel a későbbiekben közösen szerveztük a kaposvári – kaposújlaki gyorsulási és stunt rendezvényeket, versenyeket, de erről majd később.

Szóval a kezdet egy 250-es ETZ volt, amit ’90-ben egy nyugati motorra cseréltem (akkor még létezett a “nyugati motor” fogalma. Ez egy Suzuki DR400 volt, Jocektól vettem meg, miután ő megcsukta egykerekezés közben 🙂 )! Abban az időben nagy szó volt ez a négyütemű, egyhengeres enduro (nekem akkor még az volt a favorit stílus), annak ellenére, hogy ez a gép talán a világ leglepukkantabb motorja volt! 🙂

Suzuki DR400

Az évek során ezt követte számos más márka és típus! Yamaha RD350 (ennek nem mindennapi sztorija van, olvashatjátok is az Én sztorim rovatban 🙂 ), Aprilia ETX350, aztán egy Honda XL600 után ’98-ban bele vetettem magam a sportmotorok világába (’87-es GSX-R1100), amiből azóta sem tudok szabadulni! További sportmotorok, szarabbnál szarabb példányok, majd 2004-ben egy 1 éves Yamaha R6, 10.000 km-rel! Igazándiból ennél a motornál lett világos, hogy milyen is egy jó motor!

1998-ban a Suzuki GSX-R1100 ’87 …. nem volt szép, de baromira ment!

Számos kalandom volt az eddigi motoros életemben, rengeteg km, számtalan motoros találkozó, kisebb-nagyobb esések (amiket szerencsésen megúsztam, és mára tanultam belőlük).

Ebből sajnos még nem tanultam ’97-ben ….. viszont nem is emlékszem rá, ugyanis másnap a kórházban tértem magamhoz …….. a sisak eltörött a fejemen

Motorostalálkozókra ’97-ben kezdtem el járni, Epres Oszi barátom hatására! Addig mászkáltam a különböző rendezvényekre, amíg egyszer csak – viszonylag hamar, alig pár év múlva – ott találtam magam, hogy a hobbim (mármint a motorozás) a munkám lett! 🙂 De hogyan is?……..

…. a folytatáshoz klikk a Rendezvényszervezés-re:

GSX-R 1100 ’90. Az R betű kicsit vicces lett, a reklamálásra a válasz: jóvanazúgy! 🙂

Eladó motorok

Videó szerkesztés